پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 12 مهر 1392

حذف هتل‌های متخلف از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، مدیران شرکت‌های عراقی طرف قرارداد جهت خدمات اسکان و پذیرایی را در محل دفترش در کربلا گردآورده و بر ارتقای خدمات در ایام عرفه با توجه به شرایط خاص آن ایام تأکید کرد.
مصطفی قاسمی گفت: باید مسئولین شرکت شمسا و شرکت‌های عراقی به حل کاستی‌ها فکر کنند و در جهت رفع مشکلات زائران بکوشند.
وی خطاب به صاحبان شرکت ها افزود: شما می‌توانید با گرفتن خدمات کامل، همکاری با یک هتل را کماکان پابرجا نگه دارید و یا اینکه هتل به دلیل عدم عمل کردن به تعهدات، از چرخه کنار برود.
مدیر دفترنمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق اعلام کرد: چنانچه هتلی به وظایف خود عمل نکرد، همه شرکت‌ها باید با او برخورد کنند و این تصمیم نیازمند به یک منشور اخلاقی بین شرکت‌هاست.
وی تصریح کرد: پس از ایام عرفه مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت جهت بررسی میدانی مشکلات در جهت رفع نقاط ضعف موجود به کشور عراق سفر خواهد کرد.


روتیتر: مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق تأکید کرد